+380 57 756 17 88
+380 73 756 17 88
+380 68 756 17 88
+380 95 288 17 88

Наша команда

Агентство подорожей «Азимут» — це колектив ЖИВИХ людей, кожен з яких - яскрава, самодостатня особистість. Звернувшись до нас, ви будете впевнені, що з вами спілкується не автовідповідач, не бот, — вас ПОЧУЮТЬ і ЗРОЗУМІЮТЬ. Тому що саме так ми працюємо завжди.

Олександр
Шестаков
Виконавчий директор
+38 (050) 566-11-75
Ольга
Красікова
Керівник офісу на Салтівці
+38 (095) 288-17-88
Ірина
Івченко
Керівник офісу на Павловому Полі
+38 (050) 906-66-17
Світлана
Фокіна
Представник в Краснограді
+38 (050) 835-75-34

Чому «Азимут»

Тут мова піде не про матеріальну вигоду (хоча і про неї теж). Ми запитали наших самих лояльних-наілояльних клієнтів, чому вони з нами стільки років. І ось аргументи:

Чесність. Ми не брешемо клієнту ні в дрібницях, ні по-крупному. І люди, розуміючи це, цінують таку повагу до себе.

Індивідуальний підхід. Ми не працюємо «на потік». Але кожен клієнт, з яким ми працюємо, цінний для нас. Тому наші пропозиції Вам готуються саме для Вас, будь то «пакетні» тури або індивідуальна програма.

Тактовність. Ми не закидаємо наших клієнтів інформаційним «сміттям». Ми не допікаємо вас непотрібними розсилками. Але наші лояльні клієнти знають, що звернувшись до нас із запитом, вони отримають вичерпну відповідь і оптимальні пропозиції.

Економія часу і сил. При цьому наші клієнти знають, що десь хтось говорить, що ЦЕ можна купити дешевше. Однак вони вибирають надійність і експертність. А ви?

Трішки історії

Доброго дня! Я - Ольга Красікова, директор туристичного агентства «Азимут». Ми відкрили наше агентство в 2006 році як невеликий сімейний бізнес. З того часу ми жодного разу не міняли ні адресу, ні номера телефонів. Коли ми відкривалися, - ми навмисно шукали приміщення на Салтівці - в найбільшому спальному районі України. Ми не розраховували на родичів - друзів - знайомих в якості наших основних клієнтів - розраховували лише на свої знання і досвід (адже туризм як бізнес увійшов в моє життя ще в минулому столітті - восени 1984 року).


У нашій діяльності ми пройшли різні етапи. Працювали як звичайне агентство, і як туроператор, були першими, хто у 2009 році поставив річний автобусний чартер з Харкова до Болгарії. Зараз в нашому асортименті є як стандартний набір турів (пакетні тури на масові напрямки), так і «лего-тури». Ми так називаємо тури-конструктори, які дбайливо зібрані нашими менеджерами спеціально для наших улюблених клієнтів.


До речі про клієнтів. Я дуже не люблю термін «постійний клієнт». Клієнт - не кріпак, - він сам може вибирати, куди нести свої гроші. АЛЕ ми пишаємося тим, що понад 70% замовлень протягом останніх 3 років в нашому агентстві - замовлення наших лояльних клієнтів і людей, які прийшли за їхньою рекомендацією.


За час нашої роботи колектив змінювався. Молоді менеджери приходили, проходили школу становлення і йшли в самостійне «плавання»: хто в більш престижне, з їх точки зору, агентство, хто - за більшою зарплатою. Я відпускала їх спокійно, - якщо молодь хоче розвиватися, - це не те, що неминуче, - це навпаки, похвально.


Кілька останніх років наш колектив на рідкість стабільний. І мені приємно, що саме зі стабільністю (не плутати з застоєм), з надійністю асоціюється у клієнтів турагентство «Азимут». Сьогодні ми такі. Якими будемо завтра, - поки не знаємо, але впевнена, що будемо))))


To be continued ...

З повагою, Ольга Красікова

Вакансії

Ви:

- маєте навички конструктивного спілкування?

- вмієте і хочете навчатися?

- віддаєте перевагу заробляти гроші, а не отримувати зарплату?

- зареєстроване фізична особа-підприємець 2-3 групи (бажано, але не обов'язково)?

- роздумуєте про нову сферу діяльності?

або:

- маєте вільне приміщення (площею від 8 кв.м) в людному місці одного з районних центрів Харківської області

- маєте дорослих дітей, яким потрібно дати «бізнес-пораду»


Вітаємо! Нам з Вами по дорозі!

Для продуктивного співробітництва

Від Вас / від них (в ідеалі):

- наявність обладнаного (стіл, стільці, комп'ютер, принтер, сканер) робочого місця в зручному для відвідувачів приміщенні (центральне місце розташування, 1 поверх, вхід не з двору, наявність великого вікна або вітрини для розміщення реклами);

- вміння і бажання навчатися;

- вміння слухати і чути людей.

Від нас (гарантовано):

- початкове (1-2 дні) навчання;

- забезпечення рекламними матеріалами;

- постійна інформаційно-методична підтримка;

- чесні і своєчасні взаєморозрахунки.

Приклад анкети

1. П.І.Б.

2. Населений пункт проживання

3. Освіта (з варіантами) середня, середня спеціальна, вища.

4. Є зареєстрований ФОП (так / ні).

5. Контактний телефон

Чекаємо Ваше попереднє резюме на електронну адресу azimut-travel@i.ua

Місія

«Наші корони здув вітер мандрів»

Відкриваючись в 2006 році, ми не знали таких розумних слів. Але з часом, замислюючись про сенс існування нашого бізнесу (крім природного бажання отримання прибутку), ми усвідомили, що нам, виявляється, важливо не тільки «скільки», але і «як». Зараз наша місія стала чіткою: «Азимут» - для того, щоб формувати потребу цивілізованого туризму.


У процесі нашого становлення, розвитку, подолання криз ми разом (керівництво і невеликий колектив) періодично приходили до висновку, що чергова глава історії «Азимута» дописана, - потрібен чистий аркуш. Говорячи модними словами, - нове бачення. Наше сьогоднішне бачення, наші цілі на найближчі 10 років - стати кращим вибором для 4 тисяч наших лояльних клієнтів.


Піднятися на цю сходинку нам допомагають перевірені роками цінності:

Компетентність співробітників

Ми знаємо багато, але при цьому постійно оновлюємо свій інтелектуальний багаж. Наші знання, наш досвід - наш товар. Широкий асортимент і висока якість НАШОГО товару - гарантія нашої прибутковості.

Увага до дрібниць

Наш клієнт платить нам за те, щоб бути готовим до будь-яких нюансів як під час підготовки до подорожі, так і в ході поїздки.

Час і гроші клієнтів

У «Азимуті» ви отримуєте корисний екстракт раціональних пропозицій, а не «сміттєву купу» з 20-50-100 варіантів. Ми знаємо, що не ідеальні, але прагнемо стати найкращим вибором для вас, - людей, які надають перевагу фахівцям перед гуртком художньої самодіяльності.

Час і гроші фірми

«Азимут» надає інтелектуальні послуги - це наш товар. Ми формуємо його, використовуючи сировину, що швидко псується - інформацію. Устаткування, на якому сировина перетворюється в товар - це наш колективний досвід (власний та відгуки реальних клієнтів), аналітичні здібності, репутаційний багаж. Практично всі наші лояльні клієнти цінують нас саме за це.

Face-control «на вході»

Ми усвідомлюємо, що не можемо подобатися всім. Як і кожен перший, хто приходить/дзвонить не обов'язково стане нашим клієнтом. Після кількох запитань-маркерів ми приймаємо рішення про доцільність подальшого співробітництва. Це дозволяє нам більше часу приділяти людям, які вміють цінувати нашу інтелектуальну працю.

«Цехова» солідарність

Ми НЕ беремо участь в тендерах, «маркетингових» дослідженнях, «соцопитуваннях» на тему: «А скільки У ВАС коштує готель «Х» з таким-то розміщенням, на виліт в таку-то дату?». Ми НЕ обговорюємо з клієнтами недоробки наших колег. Ми НЕ засилаємо «козачків» до колег-конкурентів за підбором турів. Ми НЕ відводимо потенційних клієнтів з бізнес-сторінок, груп і чатів наших конкурентів, але легко відпускаємо тих, хто йде - так звільняється місце для більш конструктивного партнерства.